چراهای زناشویی

زناشویی و چراهای زناشویی

چراهای زناشویی

زناشویی و چراهای زناشویی

نقطه جی ( G ) در بانوان چیست ؟ توهم یا واقعیت

 نقطه جی ( G ) در بانوان چیست ؟ توهم یا واقعیت

 

 

در عصری که لذت جنسی به یکی از مهمترین لذائذ دنیوی تبدیل شده است ، جستجو در همه گوشه و کنار جسم زن و مرد برای دستیابی به لذت بیشتر ، یک دغدغه اصلی به شمار می رود. روزی نیست که نوآوری تازه ای در زمینه روش ها و تکنولوژی رابطه جنسی ابداع نشود. رابطه ای که تا همین دیروز تقریبا یکطرفه بود و فقط مردها از آن کام می گرفتند و سود می بردند. اما یکباره ، زنان نیز به حقوق خود هشیار شده و خواهان سهم واقعی برای خود شدند.

امروزه زنان یک رکن اصلی در لذت بردن ازرابطه زناشویی  هستند و بدون مشارکت و حضور فعال آنها امکان اکتساب لذت وافر برای مردان وجود ندارد و مردان رفته رفته به حق زنان اعتراف کرده و برای آنها نقش بزرگتری در نظر می گیرند . طوریکه اینک نمی توان گفت چه کسی فاعل است و چه کسی مفعول ! هر دو طرف فعالانه درگیر این رابطه لذت بخش می شوند و هر چه این مشارکت و درگیری بیشتر باشد ، لذت هم افزون تر می گردد.  

با توجه به این مقدمه در چند دهه اخیر محققان در باره نحوه لذت بردن زنان در یک رابطه جنسی ، تحقیقات زیادی کرده و به نتایج و فرضیه هایی  رسیده اند. اینکه رسیدن زنان به شور جنسی – ارگاسم – یک حق طبیعی شمرده می شود و روش های رسیدن به این اوج و شور ، روز به روز متنوع میگردد نشان دهنده نتایج این تکاپوهاست .

تاکنون نقطه اصلی تحریک جنسی در زنان را عضوی به نام چوچوله یا بظر و یا همان کلیتوریس – CLITORIS – که در قسمت بالای آلت تناسلی زن قرار دارد ، می دانستند ، البته نقاط تحریک پذیر در اندام زن بسیار است ولی این نقطه را قویترین آن تصور می کردند. اما به تازگی بنا بر برخی تحقیقات ، موضعی در داخل مهبل – واژن – زن در قسمت دیواره  قدامی (سقف مهبل) به فاصله دو بند انگشت شناسایی شده است که اثر تحریکی شدیدی دارد. طوریکه در صورت تحریک این نقطه زنان شدیدا غش و ضعف کرده و هیاهو و فغان سر می دهند و از خود مایع بسیاری ترشح می کنند. اما نکته در اینجاست که تحریک این قسمت تقریبا دشوار بوده وبیشتر با انگشت امکان پذیر است .

در زیر ما به بررسی بیشتر صحت و سقم این ادعا ها می پردازیم . در ابتدا محل این نقطه را با فرض صحت مورد شناسایی و شرح قرار می دهیم :

 

 G اسم موضعی در بدن زنان است؛ موضعی که بسیاری از مردان زمان زیادی را صرف پیدا کردن آن می کنند . واکنشی که این موضع در اثر تحریک شدن نشان میدهد معمولا کافی است تا یک مرد بخواهد این موضع اسرار آمیز را بارها و بارها پیدا کند.

G حرف اول نام دکتری است (Grafenberg   Dr. Ernest)  که کشف کرد زنان چنین موضعی دارند که آنها را به اوج لذت می رساند و ممکن است منجر به آزادسازی مایع گردد، حتی اگر این مایع به هیچ دردی نخورد (بر خلاف اسپرم).

خیلی از زنها گفته اند که ارگاسمهای موضع جی را تجربه کرده اند که در طی آن تخت خود را خیس کرده اند . اگرچه مشکل اینجاست که آنها با مردان بیسوادی طرف بودند که آنها را متهم به ادرار کردن نموده و بدین ترتیب باعث القاء ترس به این زنان شده اند. چون می ترسیدند که شوهرانشان فکر کنند که آنها ادرار می کنند،پس رسیدن به ارگاسم را متوقف میکنند و روی هم رفته در نتیجۀ چنین اقدام عمدی، آنها قادر نخواهند بود بار دیگر آن اوج لذت را تجربه کنند.
در اثر تحریک این موضع از خانم ها مایع خارج می شود. پزشکان معلوم کرده اند که این اصلا ادرار نیست . در حقیقت، این مایع از غده ای آزاد میشود که اطراف پیشابراه  قرار داشته و شباهت زیادی به پروستات در مردان دارند.

در هر صورت، وقتی یک زن به وضعیت انزال در لذت می رسد، میتواند از چند قطره تا چند قاشق از این مایع را از خود خارج کند . چه مزه ای میدهد؟ خوب این بستگی به زمان ماه دارد . میتواند از شیرین تا تلخ متغیر باشد.

کشف موضع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.