چراهای زناشویی

زناشویی و چراهای زناشویی

چراهای زناشویی

زناشویی و چراهای زناشویی

نقاط تحریک پذیر زنان

نقاط تحریک پذیر زنان

 

 

در ابتدای این مطلب عرض کنم که ممکنه هریک از این نقاط در بدن یک نفر بسیار حساس و در دیگری خیلی خیلی کم تحریک پذیر باشه.بنابراین باید یکی یکی این نقاط رو تست کنید و همونهایی رو که بیشتر از همه به همسرتون لذت میده رو،کشف کنید.

 

1- سر:

شاید یکی از ساده ترین و دلچسب ترین حرکات برای همسر شما این باشه که:
شما دستتون رو لای موهای اون ببرین و به آهستگی با اونها بازی کنید.دقت کنید که این حرکت در ۲ جا بسیار کاربرد داره:

 

الف) در ابتدای شروع به تحریک.یعنی درست بعد از اینکه حرفهای عشقولانه رو به هم میزنید و جزء اولین حرکات فیزیکی

 

ب) پس از پایان هم بستر شدن و درست بعد از لحظه ای که همسرتون و یا خودتون به ارگاسم میرسین.به یاد داشته باشین که اگر در این لحظه به همسرتون توجه نکنین ،همسرتون فکر خواهد کرد که شما تنها برای شهوترانی به اون علاقه مندین.بنابراین همیشه پس از پایان همبستر شدن، چند برابر به همسرتون محبت کنین.یکی از بهترین راهها در این اوقات هم صحبت شدن،ابراز مکرر عبارت:دوستت دارم،در بغل گرفتن همسر،و نوازش موهای اون خواهد بود.

 

   

2- گوش: 

خانومها از بوسیدن و زبان زدن لاله گوش و خارج آن لذت میبرند.گاهی اوقات لاله ی گوش همسرتون روگاز بگیرید،البته به نرمی!!!

 

 

3- لبها:

بوسیدن و مکیدن لبها در زن و مرد اثر یکسانی دارد؛ اما به نظر من این کار برای خانوما لذت بیشتری داره .البته زبون خانومها هم خیلی حساسه!

 

4- گونه ها:

که نقش بسیار مهمی در تحریک دارند.همچنین گونه ها نشانگرهای بسیار مناسبی هستند که غالبا با سرخ شدنشون می تونین از تحریک شدن همسرتون با خبر بشید.

 

 

5- پشت گردن:

 

نقطه ای بسیار بسیار حساس و تحریک پذیر.شما می توانید به آرامی با دست کشیدن،قلقلک دادن و گاهی اوقات آهسته گاز گرفتن پشت گردن همسرتون،معجزه ی این حرکت رو ببینید.به یاد داشته باشید که هیچ وقت روی این نقطه برای مدت طولانی کلیک نکنید.

 

 

6- سینه:

فکر کنین که یه بچه اید و میخواین از این سینه ها شیر بخورین و باهاش بازی کنین. توجه داشته باشید که منظورم از سینه فقط نوک اون نیست!!!حتی در خانومهایی که حامله هستند و یا بچه شیر میدن؛زبون زدن و یا دست زدن به نوک سینه ها، باعث ایجاد حس بدی در اونها خواهد شد.حتی گاهی اوقات ممکنه کلا حواسشون از مسئله پرت بشه.هر دو سینه رو به آرامی در دست گرفته و مثل خمیر اونها رو بمالید.لطفا به آرامی.گاهی اوقات آهسته نوازش کردن و گاهی یکباره مالیدن و گاهی هم حتی این جوری نشون بدین که می خواین سینه هاشو لمس کنین ولی دست نزنین.(دستتون رو با فاصله ی کمی از سینه های همسرتون حرکت بدین).
از گاز گرفتن نوک سینه ها هم غافل نشین(عرض کردم برای قبل از حاملگی و بچه دار شدن). فضای بین دو سینه هم که جای خودش رو داره.

 

 

7- شکم و ناف:

زنها از نوازش و غلغلک این دو قسمت خیلی لذت میبرند. با نوک انگشتتان روی شکم و اطراف ناف دایره بکشید. دستتون رو بالای شکم و زیر دنده ها گذاشته و آهسته به سمت لگن بیارید. هرگز از بوسیدن شکم غافل نشین. بوسیدن، مکیدن و لیسیدن ناف خانوما خیلی لذت بخشه

 

 

 -8پشت:

بیشتر زنها کشته ماساژ پشت هستند. انگشت خود را روی مهره ها بالا و پایین ببرید و کمر او را بمالید .

 

 

 -9باسن:

تحریک این منطقه بسیار تحریک انگیز بوده میتوانید آنرا نوازش کنید.در هنگام شروع تحریک به آهستگی و آرام آرام وهمزمان با تحریک شما،جریان خون در این منطقه و در منطقه ی لگن افزایش مییابد.دقت داشته باشید که دست زدن به باسن نیز باید به نرمی صورت بگیرد.

 

 

10- قسمت داخلی ران پشت زانو و ساق پا:

رانها را ماساژ داده به سمت اندام جنسی بروید. پشت زانو را به آرامی با نوک انگشت تحریک کنید. ساق و قسمت بالای مچ پا نیز فوق العاده حساس است.

 

 

11- پاها:

ماساژ پا و انگشتان میتونه تحریک کننده باشه.

 

 

12- اندام جنسی:

آخرین جایی است که باید به سراغ آن بروید. لب خارجی واژن را با نوازش دست، بوسیدن و مکیدن تحریک کنید. سپس سراغ کلیتوریس رفته و با تحریک آن بوسیله انگشت و نوک زبانتان، همسرتون رو به اوج لذت جنسی برسانید.(در انجام سکس دهانی کاملا مختار هستید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.